Sunday, December 15, 2013

آن تماس زمستانی

همه ی زنگ های غیر عادی و بی وقت به گوشی شما دلیل بسیار مجاب کننده ای دارد
من یک بار زمانی که خیلی جوان بودم در نیمه شب یک زمستان بسیار سرد
یکی از این تماس ها را تجربه کردم
همانطور که دکمه ی سبز گوشی را فشارمی دادم به این فکر میکردم که آیا فردا دیگر روز نیست ؟
یا اینکه آیا امشب دنیا به پایان خواهد رسید
چرا حالا ؟!
تعجب و جوانی ام بر من چربید و آن صحبت نیمه شب زمستانی را از دست دادم
و حالا در دور ترین نقطه ی دنیا نشسته ام ، چمباتمه زده دور زانوهایم در فکر این هستم
که آن شب مقدر بود که چه سرنوشتی برایم رقم بخورد و من یک تنه آن را به قتل رساندم
همینطور که این خزعبلات رو با خودم تکرار میکنم ، میروم چایی پر رنگی میریزم
و لب پنجره ام می ایستم و خیره میشود به آسمانی که تا چند ساعت دیگر قصد باریدن دارد
شب های زمستان سختی در راه است

No comments:

Post a Comment